Mennyi mindenem van?? -Gyakorlat-

Arról(is) írtam tegnap, hogy sokszor nem is tudjuk, mennyi mindenünk van. Legfőképpen a pincékben,padláson tárolt dolgokra gondolok. Hogy a mi- mindened-van-gyakorlat pontosan azt takarja, amit a neve. Menj körbe a házon, nézz körül a szekrények tetején, szekrények sarkaiban, padláson és pincében. Nézz körül és írd is le azokat a dolgokat, amiket már jó ideje nem is használsz!

images (8)

Jó példa: még a XII.kerülteben laktam Budapesten egy családi házban bérelve szobát, a házinéni pincéje-100nm. teli tele volt bútorokkal, szekrényekkel, a szülők által gyűjtött porcelánkészlet stb. Amikor költözni szeretett volna, ez mind ment a szemétbe:(

Én mivel albérletról albérletre költöztem az elmúlt 5 évben, mindig szelektálni kellett a holmimat, így sok meglepetés nem ér..

Noha 5 évvel ezelőtt egy kisbőrönddel érkeztem Írországba,  ma egy szobányi/autónyi cuccom van.

images (7)

Nektek mi lett az eredmény? Kérlek írjátok ide!!!

2 thoughts on “Mennyi mindenem van?? -Gyakorlat-

  1. Kedves Judit! Nagyon tetszik az ötlet, nagyon fontos dolgokról írsz!!! Arról, hogy a tárgyak sokszor átveszik fölöttünk az irányítást, hogy ragaszkodásból, gyűjtögető ösztönből, vagy néha idő hiányában ahelyett, hogy szelektálnánk és csak a valóban fontos dolgokat őriznénk meg egy csomó kacatot húzunk magunk után. Én is sokáig éltem külföldön és két bőrönddel mentem, aztán elég sok cuccal jöttem haza…Pedig egy csomószor költöztem!!! Itthon aztán még inkább eszkalálódott a dolog, főleg, hogy családi házba költöztünk, jött a gyerek, stb. Most viszont újra lakásban élek és tudatosan igyekszem rendszeresen tisztítani a teret magam körül!!! És sokkal jobban érzem magam! Nem csak azért mert a felesleges, használatlan dolgok nem vonják el az energiát, hanem azért mert esetleg valakinek segíthettem a kinőtt gyerekruhák, játékok továbbadásával, Most nálam egész jó a helyzet: 63 nm-en szellősen és rendezetten élünk, bár van egy két viharsarok, ami most épp a nyári szünetben lesz alaposan átnézve átválogatva. Aztán meglátjuk, hogy mi hasznosítható és mi tényleg kuka….
    Üdv: Bea

    Like

Leave a comment